▅▇█▓▒░۩۞۩کلبه تنهایی هام ۩۞۩░▒▓█▇▅
عــــــــــشق بــــــــزرگترین دروغ زنـــــــــــــدگی

مادر خوبممم
سلام مامان جونم

 

دلم به یه تیکه سنگ خوش بود که هروقت دلم می گرفت میومدم پیشت تا یکم خالی بشم که اونم ازم دریغ شد

کیلومترها ازت دور شدم و الان دیگه فقط باید به عکست دلخوش کنم.

دلم گرفته مامان، تو زندگیم خیلی کم دارمت،دلگرمیتو، دلداریتو، عشقتو

دلم برات خیلی تنگ شده مادر خوبممممم

کاش بودی مثل همیشه با حرفای سنجیده و قشنگت همه چی رو حل میکردی

بازم مثل همیشه سهم من از تو همین کلمه ست:

 

کاش بودی😢😢😢

♥ نوشته شده در شنبه بیست و یکم مهر ۱۳۹۷ ساعت 0:23 توسط پسری از جنس سنگ:


Design By : Bia2skin.ir