▅▇█▓▒░۩۞۩کلبه تنهایی هام ۩۞۩░▒▓█▇▅
عــــــــــشق بــــــــزرگترین دروغ زنـــــــــــــدگی

گفتی ببخش
گفتی: ببخش.باید بروم با او

من اما هر چیزِ با ارزشی که بود به تو بخشیده بودم

عشقم.غرورم.دلم.سادگی ام.باورم.و...زندگیم

وزندگیم

دیگر چیزی برای بخشیدن نمانده

به سلامت برو

♥ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۵ ساعت 13:40 توسط پسری از جنس سنگ:


Design By : Bia2skin.ir