▅▇█▓▒░۩۞۩کلبه تنهایی هام ۩۞۩░▒▓█▇▅
عــــــــــشق بــــــــزرگترین دروغ زنـــــــــــــدگی

کاش یکی بود
‌کاش یکی‌ بود که توی کوچه‌ها داد میزد 

خاطره خشکیه . . .

خاطره خشکیه . . .

آنوقت همه ی خاطراتم را

همان هایی که ارزش گرفتن دمپاییِ پاره هم ندارند را

میریختم تو کیسه

و میدادم به او

و میرفت ردِ کارش 

همان خاطراتی که عوض کردنشان با نیم سیر نمک هم غنیمت است

نمکی که بتوانم هر روز رویِ زخمهایم بریزم

تا دردشان را از دست ندهند

زخمهایی که نباید فراموش شوند

همان زخم هایی که خاطراتم به جانم گذاشتند

♥ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۵ ساعت 13:46 توسط پسری از جنس سنگ:


Design By : Bia2skin.ir